روشنایی خیابان اسلامشهر

روشنایی خیابان اسلامشهر

اشتراک گذاری پست

روشنایی خیابان اسلامشهر:

روشنایی خیابان در دنیای برق می توان روشنایی را به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های استفاده در نظر داشت. استفاده از برق برای روشنایی به شکل های مختلف و متنوعی امکان پذیر است. در مکان های مختلف و متنوعی می توان از تجهیزات و قطعات گوناگون برای ایجاد روشنایی استفاده کرد. اهمیت انرژی برق را می توان به شکل های مختلف بیان کرده و در مورد روشنایی به خوبی از آن استفاده کرد. روشنایی خیابان و روشنایی معابر را می توان به عنوان یکی از با اهمیت ترین اقدامات در هر شهری در نظر داشت. می توان با توجه به این اهمیت بالا در بخش های مختلف بررسی های کلی را انجام داد. به دلیل اینکه این محصولات به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند باید از جهات مختلف بهینه سازی شده باشند.

هرچه بهینه سازی در این محصولات بالاتر باشد قطعا مصرف برق در آن ها نیز کمتر خواهد بود. یکی از دلایل استفاده گسترده از روشنایی خیابان ها ایجاد احساس امنیت در مردم می باشد. باید در نظر داشته باشید که وجود روشنایی در خیابان های مختلف به صورت خودکار باعث افزایش امنیت خواهد شد. معمولا افراد از رفت و آمد در خیابان های تاریک خودداری کرده و به آن ها وارد نمی شوند. در مقابل همیشه در خیابان هایی که نور به اندازه کافی وجود دارد شما می توانید افراد قابل توجهی را مشاهده کنید. در خیابان هایی که نور و روشنایی در آن ها به اندازه کافی وجود دارد آمار تصادفات نیز بسیار کمتر بوده است.

باید در نظر داشته باشید که کاهش آمار تصادفات در موارد اینچنینی بسیار عالی و قابل توجه می باشد. می توان با استفاده درست از چراغ ها در یک خیابان دید مناسب را برای رانندگان و عابران پیاده ایجاد کرد. برای روشنایی خیابان ها باید به صورت تخصصی عمل کرده و از جهات مختلف موارد و نکات را در نظر گرفت. این موضوعات باعث خواهد شد تا بتوان به راحتی بهترین روشنایی و زیبایی را ایجاد کرد.

اجرای روشنایی خیابان اسلامشهر

روشنایی خیابان

انتخاب تجهیزات روشنایی خیابان ها

برای اینکه بهترین روشنایی را در خیابان ها به وجود بیاورید باید از تجهیزات متنوع و خوبی همانند انواع پایه چراغ خیابانی استفاده کنید. انتخاب این تجهیزات به نکات بسیار زیادی وابسته بوده که باید به تمامی این موارد توجه داشته باشید. هرچه کیفیت در این تجهیزات بالاتر باشد قطعا نتیجه کار نیز بسیار جذاب تر خواهد بود. اگر بخواهید برای یک خیابان که هیچگونه روشنایی ندارد اقدامات را انجام دهید باید برخی از محاسبات را نیز انجام دهید. یکی از مهم ترین محاسبات انجام شده در این بخش مربوط به ابعاد خیابان است. در برخی از موارد نیز باید یک خیابان که روشنایی آن دچار مشکل شده است را تعمیر کنید که باید برخی از تجهیزات دیگر را مورد استفاده قرار دهید.

باید دقت داشته باشید که تمامی تجهیزات به مرور زمان مستهلک می شوند. با توجه به این استهلاک باید به صورت دوره ای برخی از قسمت های موجود را تعویض و یا تعمیر کنید. در هنگام انتخاب انواع نمونه های موجود باید به کیفیت های مختلف توجه داشته باشید تا بهترین طول عمر را برای شما داشته باشند. از مهم ترین نکات در هنگام انتخاب این تجهیزات دیدگاه های مختلف می باشد. دیدگاه های اقتصادی، مهندسی، معماری و … را می توان به عنوان مهم ترین موارد در نظر داشت. با توجه به نوع خیابان باید از طراحی های درست و بجا استفاده کنید تا بهترین بازدهی را داشته باشید.

در هنگام انتخاب این تجهیزات میبایست به نکات اقتصادی بسیاری توجه داشت. شاید بتوان گفت که یکی از با اهمیت ترین دلایل انتخاب یک نوع پایه چراغ در یک خیابان دلایل اقتصادی آن باشد. برای دیدگاه های مهندسی می توان پارامتر های مختلف و متنوعی را شرح داده و به خوبی از آن ها استفاده کرد. در کنار تجهیزات روشنایی می توان برخی از وسایل کنترلی را نیز قرار داد تا بهترین بازدهی را داشته باشند.

روشنایی خیابان و معابر در اسلامشهر

تجهیزات متنوع

پارامتر های مختلف در روشنایی خیابان ها

برای روشنایی خیابان ها می توان پارامتر های مختلف و متنوعی را شرح داده و در جای درست از آن استفاده کرد. استفاده از این پارامتر ها در هر نوع خیابان متفاوت بوده و عوامل محیطی بسیار زیادی را می توان بیان کرد که برای شما می توانند بهترین بازدهی را داشته باشند. از مهم ترین پارامتر های روشنایی می توان موارد زیر را نام برده و شرح داد. باید توجه داشته باشید که روشنایی خیابان را باید به مجموعه های با تجربه و با سابقه واگذار کنید. در این زمینه کیفیت اجار بسیار با اهمیت بوده و می توان به شکل های مختلف این موارد را مورد بررسی قرار داد. تیسان به عنوان یکی از مجموعه های بسیار قوی در این زمینه می باشد که تمامی پارامتر های بیان شده را برای شما مورد بررسی قرار خواهد داد.

  • بازدهی بالای چراغ ها: بازدهی چراغ ها بسیار با اهمیت می باشد. هرچه بهره نوری چراغ ها پایین باشد می توان میزان تلفات کمتری را در اختیار داشته و به خوبی از آن ها استفاده کرد. در نمونه های قدیمی تولید گرما در چراغ ها بسیار بالا بود به شکلی که بسیاری از انرژی دریافت شده به گرما تبدیل می شد. بهتر است که این مقایسه ها را برای چراغ های نو و تمیز انجام دهید.
  • پخش نور: یکی از مهم ترین مشخصات با اهمیت در چراغ ها پخش نور می باشد. باید در نظر داشته باشید که نور باید به صورت گسترده و یکنواخت باشد. عدم یکنواختی نور در سطح خیابان باعث می شود تا نتوان به خوبی از نور تولید شده استفاده کرد. نمی توان به صورت صد در صدی به یکنواختی توزیع نور رسید اما در این زمینه می توان از محصولات با کیفیت با نصب اصولی استفاده کرد.
  • ضریب توان: در دنیای برق ضریب توان اهمیت بسیار بالایی داشته و باید به آن توجه داشت. هرچه ضریب توان بالاتر باشد می توان بازدهی بالاتری را نیز مشاهده کرد. کم بودن ضریب توان باعث می شود تا توان راکتیو گرفته شده از شبکه بالا رفته و از حالت بهینه بودن خارج شود.

 

اجرای پروژه روشنایی خیابان اسلامشهر

جمع بندی کلی

در یک جمع بندی کلی می توان بیان کرد که روشنایی خیابان ها از جهات مختلف با اهمیت می باشد. می توان به شکل های گوناگون این روشنایی ها را ایجاد کرده و به خوبی از آن ها بهره برد. هرچه کیفیت در این روشنایی ها بالاتر باشد می توان راحت تر و سریع تر برخی از اقدامات را انجام داد. کیفیت در اجرا بسیار مهم بوده و باید توسط مجموعه های متخصص انجام شود. تیسان به عنوان یکی از مجموعه های با کیفیت در این زمینه فعالیت داشته و می تواند بیشترین تنوع را برای شما به وجود بیاورد.

ممنون که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. لطفا جهت مشاوره ی رایگان ,ثبت سفارش و استعلام قیمت محصولات با کارشناسان شرکت روشنایی تیسان تماس حاصل کرده و از خدمات متمایزی بهره مند شوید.

کارشناس فنی:09127298799

کارشناس فروش:09013331522

شرکت:4-02156692373

 

مقالات دیگر

تفاوت نورپردازی و روشنایی
روشنایی

4 تفاوت نورپردازی و روشنایی

نورپردازی و روشنایی دو اصطلاح اساسی در زمینه علم نور و معماری هستند که احتمالاً با آنها آشنایی دارید، اما

اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید